Amanda Czolowski

Det här var länge sedan!

Kategori: Life

Hej mina kära läsare, om det nu finns några kvar? ;)
Jag har haft en lång paus, från tidigt i våras. Nu är hela sommaren över och hösten har kommit. 
Vet faktiskt inte varför men jag kände bara att jag ville skriva ett litet inlägg här. Jag har frågat mig många gånger om jag ska ta upp bloggandet igen med jag vet ärligt talat inte. Har inte saknat det alls och det beror nog på Instagram. Där kan jag lägga upp mina bilder. Här kan jag dock skriva och ventliera mina tankar. Så ja, vi får se hur det blir :) 
 
Hoppas att er sommar har vart lika bra som min. Den har varit helt fantastisk, underbart väder och många trevliga upplevelser. Vi var i Spanien två underbara veckor, i Dalarna hos Magnus föräldrar i en vecka och en liten Sverige turne under sista semesterveckan. Så vackert!!
 
 För fyra veckor sedan utbildade jag mig till fransstylist så nu jobbar jag på Salong Upper East och gör fransar där. Det är väldigt pilligt men otroligt roligt. Med fransförlängning menas att man sätter en extensionsfrans på en naturlig frans och så jobbar man tills man får en jämn fin fransrad. Detta håller i 3-4 veckor sen kommer man tillbaka till mig och fyller på de fransar man tappat. Med fina extensionsfransar slipper du sminka dig och du är alltid piffad :) Så ofantligt skönt och lyxigt. 
 
Här är min senaste kund som jag gjorde i veckan. Hon blev väldigt nöjd och det gör mig så glad!

KOMMENTARER:

  • Angelica säger:
    2013-09-19 | 17:50:41

    Hoppas du kommer fortsätta, jag har tittat in här några gånger i veckan, och bara väntat på att du ska uppdatera!! :)

    Svar: Vad roligt att höra :) jo men jag fick ju ett litet infall och kände att jag ville testa igen så vi får se helt enkelt :) det händer mycket roligt i mitt liv just nu så varför inte?
    Amanda Czolowski

Kommentera inlägget här: