Amanda Czolowski

Söndagsutflykt

Kategori: Life

Vissa söndagar är man helt förslappad men idag fick jag och Emelie bekänna färg inne på gekås. Efter 6 timmar av ren och skär shoppinglycka packade vi bilen och far hem nöjda och liiiiiiiiite......fattigare.. ;) Det var ett tag sedan jag och E var ute på en tripp, nu var det på tiden och som vi har roligt ihop! En god vän som jag hoppas kommer vara mig nära hela livet! Nu ska ni få lite bilder från dagen!
kaffe och semla för att överleva ;)
2 sådana lampor fick följa med mig hem
Vagnen är full :)
Nytt till badrummet,älskar marmor!
Lampskärm :D
Jag är så nöjd med alla mina inköp, allt blir inte med på bild för då får ni ägna resten av era liv för att kolla på bilder.. Nä så illa är det inte men idag fick plånboken gå varmt. Jag är så nöjd med allt, yolo ;)
Kommentera inlägget här: